måndag 17 april 2017

vinterland

Hej! Försöker njuta av mina sista dagar i Finland samtidigt som jag har upp över öronen mycket att läsa, ingen vidare kombination. Men lite annat har jag hunnit med också! I lördags var jag ute i Jakobstad med lite kompisar, riktigt kul faktiskt. Avslutades med traditionell sleepover hos Linn. Igår var jag ute och gick på en istäckt sjö i kvällssolen, det var så vackert!

Idag har jag försökt plugga så gott det går, fastän motivationen tryter. Har också varit på hejdå-kaffe hos Maria som åker till Rhodos i fyra månader snart, så vi ses inte förrän i augusti.
Har klippt mig förresten, blev så nöjd med denna längd. Håret hade växt sig så sjukt långt. Det växer verkligen som gräs. Nu är det kortare och volymigare igen.

Nu tillbaka till Chlamydia Trachomatis. Haha.

 

Inga kommentarer: