torsdag 6 april 2017

APRIL UPDATE

Halå! Long time no see. Här börjar det våras ordentligt och jag har dragit på mig min femte förkylning för säsongen :)) Tentaperioden har dragit igång så förhoppningsvis frisknar jag till snart då man ändå mestadels sitter stilla på samma ställe, hehe.

Förra helgen var det äntligen dags för Preklin! Det var kul men lite tungt också. Sprang runt hela dagen och fotade, så nu har jag en hel del bilder att gå igenom och redigera. Ser fram emot att vara T5:a och själv få fira Preklin! (Det är alltså en sittning för hela läkarprogrammet som ordnas i T5s ära, för att de avslutat sina prekliniska terminer). På lördag drog jag och Sigrid ut på indieklubb vilket var helt ok, musiken var inte så bra som jag hade trott men det var kul att dansa ändå. På söndag var det gratis brunch (hur bra?) och efteråt satt vi och pluggade en bra stund.

På tisdag åker jag hem till Österbotten! Ska vara där i över en vecka faktiskt. Kommer dock sitta och plugga mest tror jag, men lite roligheter ska jag väl försöka få in också. Alltid mysigt att vara hemma. Ser fram emot att mysa med katterna! (och se min familj också förstås, hehe) 

Några bilder från helgen: 


Inga kommentarer: