måndag 13 mars 2017

tolfte mars

Wassup y'all!! Yo girl is back efter en vild helg. Eeeh, nja. Har mest legat hemma och bett för att denna evighets-f*cking-förkylning skall lämna min kropp. BLIR GALEN snart, vad ska jag behöva göra liksom?? Jag tränar inte, jag rör mig knappt, jag dricker te med ingefärashit och pepparmint. Får väl börja gräva djupt ner i gamla huskurer från way back eller nåt, jag är desperat. Typ sov med en och en halv uppskuren vitlök plus en lime vid ditt ansikte och vänd kroppen mot nordväst. Vad vet jag. Jag är beredd att ta till alla konster snart.

I fredags var jag och lyssnade på lite jazz faktiskt, det var trevligt. Najs musik och så. Beställde lite vin och tapas och det var riktigt mys. Dock hade jag grymt ont i näsan (?!) och öronen pga förkylningen men jag försökte mitt bästa för att blocka ut det genom sköna jazziga vibes.
Igår var jag på lite förhäng hos en kompis innan de drog ut och dansade och lilla, sorgliga jag drog hem för att vila. Men det var trevligt så länge det varade i alla fall och jag fick gnugg-tatueringar.

Jaja, ny vecka imorgon och jag svär, blir jag inte frisk snart så lägger jag mig i sängen tills förkylningen ger upp helt enkelt. I'm at that point alltså. Mamma och Dennis kommer hit i slutet av veckan också så vore najs att inte hosta upp något organ eller så innan dess :)) 

Ha en fin vecka hörni!

Bild 1. Jag som lyssnar med mitt sprillans NYA stetoskop om jag har några lungor kvar eller om de kollapsat. 2. Smygfeminism. 3. Mitt ansikte igår. 4. Lite mindre diskret feminism. Hur snygg vore inte den tatueringen?



Inga kommentarer: