tisdag 31 januari 2017

sista januari

Halå! Idag har jag haft en dålig dag av någon onödig anledning. Sov i över 9 timmar (!!) så tycker inte jag förtjänar detta dåliga humör... :) Vaknade upp med lite småont i halsen också, får väl betala priset för helgens härjerier nudå.
Annars har jag inte gjort mycket idag. Vi började med virologi i skolan, kan inte påstå att jag tycker det är så intressant om jag ska va ärlig. Var på vårdcentral igår och det är så mycket roligare att prata med patienter. Men detta skall väl gå an också!
Uppsala danscenter har öppet hus och gratis klasser så tror jag ska gå dit och dansa av mig i nån timme. Då blir jag säkerligen på bättre humör!
Slänger in lite bilder från lördagen: min look for the night, en bild på mig och bästa Johanna samt en bild på en fantastisk maträtt jag gjorde - tabbouleh med marinerad fetaost, grillade grönsaker (i ugn, jag har ingen grill) med färska kryddor och karamelliserade nötter. Åh så gott!



Inga kommentarer: