söndag 15 januari 2017

DRÖMHELG

Sitter i bussen påväg hem från arlanda just nu. Har haft en så otroligt, jäkla bra helg! Sånthär gör mig glad i hjärtat. Att se mina tyska tjejer efter två år var inte konstigt allt, precis lika bekvämt som när vi alla bodde i New York. Nästan som att det kändes som att vi kände varandra bättre nu. Hela helgen har jag tänkt på hur otroligt tacksam jag är över att jag har så fantastiska vänner i olika länder, så att man kan åka iväg på helger som denna. Blev ett supersnabbt hejdå till Lisa då vi missberäknade lite och fick rusa till våra tåg. Har inte problem att säga hejdå till folk längre, men fyfan vad ledsamt det var att säga hejdå till Nardos i Düsseldorf. Nästan så jag fick en tår i ögat. Känns som att man blivit expert på att säga hejdå, men ibland är det faktiskt riktigt jobbigt. Något som är säkert är i alla fall att det inte går två år tills vi ses igen.

Har fotat mycket bilder med både mobilen och kameran, så det kommer bli lite bildbomber här framöver (bilder är väl alltid nice va?). Vi gillar att fota mycket okej. Först kommer lördagens bilder med besök i och uppe i Kölner dom, sushi och utgång. Bästa dagen hittills på året (haha inte för att det gått så många dagar). Köln är en grymt fin stad! Vill åka dit igen när det är varmare. Har dessutom lärt mig en del nya tyska ord, och måste säga att det tyska språket har växt på mig! Har inte gillat tyska så mycket förut utan tyckt mer om romantiken i det franska språket, men tyska är inte så dumt heller. Nog babblat, till bilderna!


Är supernöjd med kvalitén på mina mobilbilder, något helt annat än min skruttiga iPhone 4S alltså. 

Inga kommentarer: