onsdag 7 december 2016

storstadsbesök


Åkte iväg till hufvudstaden i måndags efter en lång, intressant dag av föreläsningar om missbruk. Kom fram ganska sent så gjorde inte så mycket förutom att läsa några sidor till duggan på torsdag. (Rulltrappan på tunnelbanestationen var så häftigt upplyst!! Man hade fått till coola bilder där.)



Igår läste jag några timmar på morgonen innan jag fixade mig och cyklade till Mall of Scandinavia. Mötte upp Alexandra och vi gick runt och shoppade i några (rätt många) timmar. Så trevligt att hänga med henne! Vi hann knappt umgås i somras så det var på tiden. Sent på kvällen skiljdes vi åt och konstaterade att det inte är så länge tills vi ses (jag åker ju hem om drygt två veckor??). Var i stort behov av någon ny tröja och hittade två fina inne på Pull & Bear. Bra självständighetsdag!

Just nu sitter jag på tunnelbanan påväg till t-centralen för att ta tåget tillbaka till Uppis. Trodde jag skulle börja tolv men ser man på, jag börjar visst klockan elva så det blev mer bråttom än jag tänkt mig. Hade sett framemot en luuugn, lång morgon, haha. Nu hoppas jag att jag hinner med tåget, har obligatoriskt fall-möte så slipper helst vara sen. Borde hinna om man vågar lita på att Stockholmstrafiken inte strular.

Ha en fin onsdag!


Inga kommentarer: