söndag 18 december 2016

fyra dagar

Tjenare! Jäklar vad fort denna vecka gick. Bra vecka ändå! Har gjort mycket och haft program varje kväll. Just how I like it! Igår var det dags för den sista julfesten här i Uppsala, medicinska idrottsföreningens julfest och det var riktigt kul. Efter att ha dansat loss på festen hängde jag med min fina vän Kostantin, vi kom på att vi skulle in på Botaniska och göra snöänglar so that's what we did *lawbreakers*. Sen pratade vi bara om allt och inget mellan himmel och jord o.s.v. i flera timmar. Bra kväll. Idag har jag varit hemma hos några klasskompisar och börjat planera Preklin-spexen! Det kommer bli sååå kul. Kan förstås inte avslöja något, om någon i en annan termin mot förmodan läser min blogg haha, but I'm telling ya it's gon be good. Kul att ha någonting roligt att göra när man kommer tillbaka till Uppis efter julen och inte bara jobbiga saker.

Fyra hela dagar tills jag åker hem (vet, kommer komma hem 23e på kvällen... medschool) och det ska bli så otroligt skönt. I can't wait. Höstterminen har gått otroligt snabbt men nu är jag definitivt redo för ett hembesök. Och bastu. Aldrig att förglömma.

Ska snart gå och lägga mig för är ap-trött. Här får ni två bilder på mitt face från igår, varsågoda.



2 kommentarer:

Anonym sa...

En fågel viskade mig i örat att din goda vän Kostantin tyckte det var en vidunderlig kväll.

// I rave

Jennie sa...

Det var banne mig en fågel med ett välutvecklat vokabulär! ;)