måndag 7 november 2016

04-SLÄPP

I förra veckan jobbade jag på Älggasquen på Norrlands, som min förening på nationen anordnar. Jobbade först som allt-i-allo/personalansvarig från 15-23 och sen som släppfotograf i ytterligare några timmar in på natten. Det var jobbigt men riktigt kul också! Efter det passet var det skönt att gå och lägga sig, hehe. Idag publicerade jag bilderna från släppet så jag tänkte dela med mig av ett axplock! Det blev bättre än jag förväntade mig faktiskt. Använde dock inte min egen kamera för blixten jag skulle låna var en Nikon och passade inte min kamera, så jag fick låna Linas. Lite krångligt med okänd kamera men det blev rätt bra ändå. Har också lärt mig att batch-redigera i Lightroom vilket gör hela kalaset sjukt mycket smidigare!














Inga kommentarer: