fredag 7 oktober 2016

the valleys

FREEEDOOOOM! Fattarrr ni hur skönt detta är. Tentan gick bra och jag är officiellt fri från denna kurs. Nog för att jag har tyckt väldigt bra om kursen men nu räcker det, haha. Pluggade i 13 (!!) timmar igår, såklart med lite pauser emellan men ändå... Tror jag tog mig igenom nio stycken föreläsningar plus lite gamla tentafrågor. Fan, om jag alltid hade varit såhär effektiv skulle jag vara en såndär 95%-på-alla-tentor-student. I och för sig utbränd men ändå. I ärlighetens namn bryr jag mig knappt alls längre vilken procent jag får i tentorna sålänge de är godkända. Japp, tro det eller ej, tjejen som var missnöjd med allting under 10 hela gymnasiet, haha.

Alla mina klassisar ska tentafesta men jag är påväg upp till Dalarna för att spendera helgen där. Är så jävla trött att jag knappt hade orkat gå ut (haha yeh right). Har alltid så stora planer för en pluggfri helg - ska börja läsa böcker, fotografera, skriva dikter, vara ute i naturen, hitta mig själv. Och sen kommer jag ihåg att det är två dagar.

Fota ska jag göra i alla fall. Och sova. Vi hörs.

Inga kommentarer: