tisdag 18 oktober 2016

SERENITY

Tjolahopp! Idag är jag på bra humör. Har varit på vårdcentral hela dagen och det har varit väldigt givande och lärorikt. Har fått prata med patient, filma in det och analysera mig själv. Att jag redan märkte hur jag utvecklats gjorde mig så himla glad. Redan någonting som att tänka på kroppsspråket gör så otroligt mycket!

Tog itu med att redigera bilderna från helgen jag var i Dalarna. Blev en riktig Tour de Sweden förra veckan, hehe. Dalarna är enligt mig ett av de finaste svenska landskapen (av de jag befunnit mig i, i alla fall). Det är så himla mysigt med alla röda hus och nu på hösten när löven klär utsikten i vackra färger.


















2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det en äkta finnhäst som skymtar på bilden?

Jennie sa...

Antar att du menar Dalahäst... :D