måndag 31 oktober 2016

GOLDEN AURA

Jag och min kompis Liisa var ute och fotade lite höstbilder idag! Jag är faktiskt riktigt nöjd över en hel del av dem. Redigeringen blev också skitbra. Känner att jag verkligen utvecklats i mina redigeringsskills! Liisa är också grym på att fota, vi är ett bra team och tänker ofta likadant.

Här är del ett av bilderna! What do you think??

ps. Påtal om foto, har äntligen beställt mitt eget 50mm f/1.4 objektiv!! Finally, efter ca 3-4 år är det påväg hem till mig. Orsaken till varför jag slog till idag var att en fotosida hade superkampanj så jag fick det till ett kap-pris. Åh, är så glad.

















FOTO: LIISA EELSOO (Kolla in hennes facebook-sida HÄR)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så fina foton!! Du är så fotogenisk...eller vad det nu heter :)

LINN sa...

Alltså tu ER jo en fotomodell?? Bye medschool. :)

Jennie sa...

Tack anonyma snällis, vad glad jag blir! :) Linn: Kanstsi jag har en "plan b" tå om hitt läkaranstallt skiter sig? ;) haha nånee, men tack kära du <3