tisdag 11 oktober 2016

dala-detox


Hade en supermysig helg i dalarna! Har fotat massor, ska ladda upp sen när jag har tid att redigera :) So far får ni dessa mobilbilder. På tal om det är jag så jävla sugen på att köpa ny mobil, denna suger, tar dåliga bilder och stänger av sig hela tiden. Ingen mer iPhone här inte.

En ny kurs har kört igång och redan första dagen fick vi två tjocka kompendier, varav vi ska lära oss ett till nästa veckas huvudanatomi-dugga. Give me strength alltså. Åker iväg till Helsingborg ikväll och har en känsla av att jag inte kommer att lägga så mycket tid på plugg så vi får se hur det går. Känns bra när man märker att terminens två lediga dagar är förbi, haha...

Nu ska jag plugga lite, senare skall jag ner i dissektionskällaren igen för att kolla på några huvuden innan jag kan dra hem och börja packa lite. Sånt man gör.

2 kommentarer:

Aidai sa...

Ursäkta mig, men veit du ho avis ja er på att ni får skära i folk?? Sko vara så lärorikt!

Jennie sa...

Haha, jag förstar faktiskt tin avundsjuko! Hä er otroligt lärorikt :)