fredag 28 oktober 2016

28/10

FRIYAY! hade jag tänkt skriva men usch vad trött man är på fredagshetsen alltså. Haha skoja, idag är det rätt skönt att det är fredag faktiskt. Har en fullspäckad helg framför mig och sen en fullspäckad vecka, just how I like it. Imorse lyckades jag också släpa iväg mig till skolan för att vara med i början av föreläsningen, har etablerat en oönskad vana (vana och vana, det har väl hänt tre gånger under denna kurs... iofs är det tredje veckan på kursen nu) att sova mig igenom första timmen och sen gå först till den andra timmen. Ibland ger inte föreläsningar mig så mycket men det känns ändå bättre att gå för att ha hört orden innan man sen ska börja lära sig. Om inte annat så kommer man sig upp i alla fall.

Ikväll ser jag vin, snacks, kompisar och eventuell utgång framför mig. Mys <3. Behöver dock städa ordentligt för att det skall bli någon slags myskänsla här...

ps. Grattis på 21-årsdagen Maria aka Märri aka Basilika <3