måndag 5 september 2016

back in business


Hejdär! Uppsala-livet har kört igång igen, redan en vecka sen jag stod såhär ^ på Arlandas toa, nyankommen . Har haft mycket att göra denna vecka (bl.a. stått nere källaren och dissekerat. Hela kroppar ni vet. Lite obehagligt tidvis, men extremt intressant. Kan berätta mer om det sen.) Vi har väldigt mycket skola denna kurs, vilket jag hittills trivs med då jag gillar att ha mycket att göra.

Lite nya reccar har jag hunnit träffa också. Förresten nästintill omöjligt att komma in någonstans här i stan under nollningsveckorna, helt sinnessjuka köer alltså...

I fredags blev det utgång!

Med detta gäng! Blev en trevligt, rätt lugn kväll ändå. Bra drag ute, men det spelades endast house-musik vilket jag avskyr. Kul ändå, najs att vara tillbaka här.



Under resten av helgen har jag inte gjort mycket alls. Fikat lite med några vänner. Pluggat litegrann. Suttit hemma och kollat serier/youtube. Handlat och lagat mat. Pluggat med vänner. Ganska händelselös helg faktiskt, kan dock vara skönt innan nästa vecka börjar som kommer vara galet intensiv. Nu ska jag sova, gonatt!

p.s. Har fyllt 21 också! Iofs en vecka sen redan. Bryr mig inte särskilt mycket faktiskt.

Inga kommentarer: