måndag 1 augusti 2016

update

Vad har hänt de senaste dagarna? Jodå, har jobbat och njutit av sommaren som vanligt. Nu är det mindre än en månad kvar tills skolan drar igång igen! Så snabbt det har gått. Det har varit en superbra sommar, verkligen. Blogginläggen har inte direkt varit de mest intressanta men det får man leva med så här i sommartider.

Detta har jag hunnit med bl.a.:

       
Skaffat nya glasögon! Min syn har blivit ännu sämre och jag fick lov att kosta på mig ett par nya brills. Dessa kommer från det danska märket Bruuns Bazaar och jag trivs supersuperbra i dem.

Köpa en ny basic klänning att ta med mig på interrail-resan. Jag borde börja planera vad jag skall ta med mig faktiskt, över två veckor med bara handbagage...

    

Grillat, badat bastu med kompisar. Har haft supermysiga sommarkvällar där vi bl.a. lagat egen sushi och simmat i sjön, grillat på terass och lekt flaggleken (vadå för gamla för att leka) och badat i vår strandbastu, simmat i ån och spelat kort. Makalöst bra kvällar faktiskt!


Igår var jag ute och gick med mamma och moster på Kortjärvi naturstig. Fasen vad fint det är i Terjärv alltså! Njuter så av naturen när jag är här.


Inga kommentarer: