torsdag 30 juni 2016

these days

Hej! Alltså sämst uppdatering alltså. Skyller på att mina dagar bestått av träning, detta nedan (inte selfies alltså utan jobb), interrailplanering och hostellbokning. Nu har vi bokat hälften av ställena. Eftersom vi inte har så mycket tid har vi planerat rutten ganska noga, samt var vi ska sova osv. Lite synd att man mister spontaniteten i interrailandet när man inte har så länge på sig, men jag tänker att vi kommer hitta på en hel del spontana galenskaper ändå.

Imorgon har jag kort jobbdag och sen ska jag på reashopping till stan med mamma. Jag är ju i stan varje dag men skulle aldrig orka gå i butiker efter jobbet på vanliga dagar, men nu när jag slutar tidigt skall jag passa på. Sen är det helg igen, och jag har planer även denna helg. Älskar att ha mycket att göra. Nästa helg är det ruisrock så jag åker på en liten weekendtrip ner till Åbo! Ska bli svinkul, och så får jag träffa finska uppsalagänget igen.

Inga kommentarer: