söndag 5 juni 2016

studentens lyckliga dagar

Förlåt för rubrikens extrema mommo-vibe men jag kommer inte på någon bättre. Igår tog min kusin studenten och jag var med och ställde till på studentfesten. Kan inte fatta att det redan är två år sen jag själv tog studenten! På ett sätt känns det väldigt länge sen, men samtidigt har dessa två år gått så jäkla snabbt. Anyways, förutom att servera kaffe och äta extremt mycket godsaker (allting var såååå gott..) tog jag lite bilder på festen också. Här kommer några stycken (och några som jag tog här hemma sen senare). Tog lite familjefoton också men ids inte lägga upp dem då jag inte vet om de vill vara med i bloggen :)

Senare på kvällen åkte jag till Linn där vi satt på glasterassen och drack rosévin, sjöng och spelade gitarr och bara njöt av kvällssolen. Efter någon timme kom Heidi dit och sen körde vi iväg till Jakobstad. Väl där satte vi oss ute på Nettis bakgård (Black Sheep eller vad det nu heter nuförtiden). Träffade flera saknade vänner, bl.a. Moggi och Alexandra. Det var en riktigt trevlig kväll faktiskt, även om det var ganska kallt ute. Alltid kul att träffa på gamla bekanta! (usch nu låter jag som någon medelåldring som varit ute för första gången på 10 år)


Den färska studenten! Känns inte länge sen vi sprang runt hos Famus och lekte alla världens lekar, nu är vi plötsligt typ vuxna?






Inga kommentarer: