onsdag 8 juni 2016

past days

Denna vecka har varit ganska händelselös hittills, har i princip bara jobbat. Tidiga morgnar då vi tränat innan jobbet varje morgon hittills... Har varit konstant trött då jag tagit mig upp 5:30 varje morgon (okej snarare 5:45) och inte riktigt kunnat somna i tid på kvällarna. Jaja, det ordnar väl upp sig. 

I måndags var jag hos Heidi och kollade hostell inför resan, vilket jag också har gjort ikväll. Är så jäääkla taggad! Kommer bli fantastiskt tror jag. Men vi har en sommar att avverka innan dess, hoppas vädret ordnar upp sig för nu är det storm ute.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag hinner sova lite. Tänker inte träna imorgon på morgonen så jag kan sova lite längre. Ska på någon sångövning på kvällen så måste stanna i stan efter jobbet, funderar på att antingen gymma eller simma efter jobbet. We'll see! Godnatt alla fina.

Inga kommentarer: