måndag 20 juni 2016

KG abi reunion


I lördags var det dags för abi-reunion som jag ställt till med, hehe. Vi var nästan 40 pers som samlades vid Svanen Camping i Jakobstad! Så kul att se alla igen, och vi slapp t.o.m. regn (hade inte höga förhoppningar på vädret då det regnade så mycket när vi körde till j:stad att jag blev tvungen att stanna bilen flera gånger då man inte såg något).


1. Vi spelade beerpong, flipcup, grillade och hade det allmänt trevligt. Riktigt lyckad kväll! Sov över på campingen och städade dagen efter, sen blev det McDonalds (nyttigt värre denna helg alltså...) och kaffe i Larsmo innan vi körde hem. 2. På kvällen åt jag och Linn middag på deras fantastiska glasterass och kollade Kurt Cobain-dokumentär. Alltså jag kan inte beskriva hur tacksam jag är för denna tjej <3 Riktigt bra helg!

Inga kommentarer: