söndag 12 juni 2016

junihelg


Hej på er! Har inte orkat blogga så mycket på senaste tiden och har inte mycket bilder att visa er heller. Har faktiskt haft rätt mycket att göra! Efter övande på torsdag och fredag hade vi konsert inför en fullsatt sal i fredags och det var succé. Alla låtar gick jättebra och det var så jäkla roligt. Hade nästan hunnit glömma bort hur kul det är att sjunga. Var riktigt glad i själen efter konserten, det var verkligen äkta passion för musik från allas sida. Så himla talangfulla människor allihopa.

På lördagen sov jag väldigt länge efter några fullspäckade dagar, sen tog jag mig ut på en intervallträning och senare blev det vin, lite mat och tjejsnack hos Jasmine med henne, Heidi och Maria. Jättetrevlig kväll, behöver inte va så mycket mer komplicerat än så. Senare kom även Alexandra dit och vi satt och pratade om djupa och ytliga saker till sena kväll.

Idag har jag också sovit länge (fattar ni varför jag inte kan sova nu?), sen har jag krånglat med min inspelningsutrustning i alldeles för många timmar. Fick det till slut att fungera men har fortfarande problem med att få det att låta bra. Senare på kvällen var jag, mamma, pappa och lillebror och åt pizza på restaurangen i byn. Riktigt trevlig och mysig helg! Känner mig faktiskt riktigt tillfreds just nu. Nu borde jag ladda upp inför en ny jobbvecka, men här ligger jag och kan inte sova. Hoppas ni haft en bra helg!

Inga kommentarer: