torsdag 2 juni 2016

"sommarlov"


Hej! Jag lever. Är i Finland och har knappt hunnit ta det lugnt alls sen jag kom. Har börjat jobba och redan jobbat två fulla pass sen jag kom hem onsdag natt. Jobbet har varit intressant och kul hittills, är på neurologiavdelningens stroke-enhet just nu. Det har dock inte varit stressigt alls då vi inte haft många patienter (det får man ju vara glad för)(för allas skull alltså)(inte liksom min egen). Nu måste jag lägga mig för jag ska upp tidigttidigttidigt och träna med pappa innan jobbet! Imorgon har jag en kortare dag och sen är det helg. Ville bara kika och uppdatera er lite, med en pinsam bild i sjukhusets toa (nej jag fotar inte selfies på arbetstid, hade redan slutat)(bara så ni vet)(hejdå och godnatt).

2 kommentarer:

anna sa...

Vilket sjukhus är du på och vad studerar du? :)

Jennie R sa...

Mellersta österbottens centralsjukhus :) studerar till läkare!