söndag 22 maj 2016

VÅRBALSLOOK

Ännu en busy helg är (nästan) över. Igår var det tackfadder-resa med sittning ute i Jumkile-hoodsen utanför Uppsala. Temat var flashback-friday och jag och Johanna gick som emosar (bildbevis kanske kommer), inte för att vi nånsin varit särskilt emo utan för att vi ville testa på det. 

Imorse vaknade jag relativt sent, slängde i mig lite frukost och sen var det dags att dra igång vårbalsförberedelserna. Jag, Ida och Laura samlades hos Laura och gjorde oss i ordning. Hade från början inte tänkt gå på någon bal men sen blev jag tillfrågad att jobba som fotograf (= gå gratis) så jag tänkte, varför inte? Det var kul! Har tänkt tanken att söka som biträdande nationsfotograf till hösten, för att få öva upp mina fotoskills igen och komma in i nationslivet ännu mer. Det blev i alla fall en lång kväll med mycket fotande, har givetvis inte hunnit gå igenom bilderna så istället får ni se hur jag såg ut ikväll. Hade som tur tagit med mig min gamla Wanha-klänning när jag flyttade hit i höstas, sådär just in case. Och ser man på hur bra det kan va att vara lite förhands-klok. 

Helt rimligt att jag sitter här och bloggar halv tre på natten. Godnatt hörrni.



2 kommentarer:

SandraEmilia sa...

Såå snyggt! :)

Jennie sa...

Tack Sandra! :)