lördag 7 maj 2016

CHERRY TREES AND BALCONIES




När vi tog oss till Kungsträdgårdens igår märkte vi att körsbärsblommorna höll på att blomma bort (?) men vi hann se dem i alla fall. Dessvärre hade de något event där så man kunde inte gå på gången. Vi gick runt en liten stund på stan, in på Åhlens city och kolla in utbudet av nyx-produkter som precis lanserats där - det fanns inte mycket kvar förutom en massa folk som trängdes. Usch. Ganska snabbt hoppade vi på tunnelbanan ut till Sundbyberg. Kollade på tv en stund och tog det lugnt, gjorde lite tacos och senare var jag på en liten promenad runt sjön. Supertrevlig dag.



Sämre pluggplatser har man ju haft.


Vi var och åt thai- och sushibuffé till lunch idag och efteråt gick vi runt i Sundbyberg. Har varit i Sundbyberg hur många gånger som helst men aldrig riktigt gått runt där. Vi gick in på några second hand-ställen, upp till vattentornet och sen hem och åt hemmagjord glass på balkongen. På tal om second hand - mina lädershorts som jag köpte på Beyond Retro tidigare i vår är riktiga favoriter. De sitter så bra och är supersköna, jättebra kvalité också. Tacka vet jag second hand. Tröjan i mockaimitation är en annan favorit.


Det var det för den dagen! Hoppas ni haft en trevlig dag och kunnat njuta av vädret. Det har jag i alla fall.

Inga kommentarer: