lördag 28 maj 2016

INSOMNIA





Kunde inte sova inatt så ca halv fyra på natten blev jag inspirerad och fick för mig att jag skulle fota. Började fundera på hur hemskt det skulle vara om man inte kunde sova alls ja siitä ajatus sitten lähti. Där satt jag då mitt i natten med en liten ficklampa i ansiktet. Lite märklig är jag allt ibland, men jag tycker bilderna blev väldigt bra. Fick till exakt den stämning jag ville ha. 

Det är något man tar för givet alltså, att kunna sova. Desto mer jag läser om kroppen och detta märkliga, fantastiska system blir jag medveten om hur mycket jag tar för givet... Det är faktiskt rätt makalöst att man fungerar helt normalt med tanke på hur mycket som kan gå fel. Fasen, att ha en frisk och hel kropp är något man verkligen borde uppskatta.

Nu svävar jag iväg igen. Hejdå.

2 kommentarer:

Mami sa...

E no best du byri koma hejm nu... ;)

Jennie sa...

Sv; Careful what you wish for! ;) Nånä, snart komber jag!