lördag 9 april 2016

TAPAS


Gårdagens tapas-middag var verkligen too. die. for. Så otroligt gott! Bröd, vin, ost, oliver, frukt, quesadillas, chark, rucola, stekt halloumi, pajer, fyllda kronärtskockor, hummus, kladdkaka, glass... ja, grejerna fick inte ens plats på bordet! Vi satt och åt och pratade i flera timmar om allt och ingenting, och det var så värt dagens pluggångest. Nu är man laddad för en vecka av råplugg innan tentan, och därefter drar vi till Budapest. Vet att jag tjatar om Budapest hela tiden men ni fattar inte hur mycket man ser framemot livet efter tentan, haha. Tror nog bestämt att det är weekendresan som får oss alla att orka med slutspurten av denna mardrömskurs...

Nu tror jag att jag ska gå och köpa godis faktiskt och sen gå och sätta mig någonstans och läsa. Får verkligen ingenting gjort här hemma. Kanske jag lurar med mig någon att sitta och äta godis med hehe... Tar kanske en paus för att dra och träna så jag gör upp för ätandet lite.

Inga kommentarer: