onsdag 6 april 2016

NYX

Jag lever! Det är bara en jäkla massa plugg just nu så jag har inte tid eller ork att uppdatera bloggen. Jag pluggar, äter, lagar mat, tränar, umgås lite och sitter på föreläsningar och det är typ det. Ville i alla fall visa mitt nya fina "liquid lipstick" som jag fick hem. Det är NYX och heter Soft Matte Lip Cream i färgen "Stockholm". Fick också hem färgen "Cannes" som jag kan visa en annan gång. Alltså WOW, de är så pigmenterade, prisvärda och snygga. Dessutom väldigt hållbara. Har inte testat så många andra liquid lipsticks, men alltså för priset är dessa verkligen ett kap. Fasen att man inte bor i USA längre och kunde köpa dessa för en struntsumma..

Färgen är kanske lite mer orange på bilderna än i verkligheten, men jag tycker den är superfin. Verkligen ett perfekt vardagsläppstift mer åt det nude:a hållet. Jag passar inte särskilt bra i nude läppstift men detta har tillräckligt med färg för att det ändå ska se snyggt ut. Stor tumme upp för dessa! (tog inte bild på själva tuben men om ni googlar så lär det komma upp en hel massa reviews. Köpte mina för 69kr om jag inte minns fel.




Inga kommentarer: