onsdag 2 mars 2016

NEWS

Jag skriver om smink, wow. Men jag gillar ju smink. Här är några nyheter som har fått flytta in i sminkväskan. Gillar allt.

Mary-Lou Manizer, den hypade highlightern, Jag gillar den starkt.

Kolla förpackningen på denna ögonskuggspalett, så snygg!



Swatchade ögonskuggorna, helt värdelöst utan dagsljus men ni ser i alla fall hur pigmenterade de är!

Detta är alltså lite grejer jag införskaffat under den senaste månaden/månaderna. Sjukt imponerad av paletten från Makeup Revolution, kostade ynka 129kr och jag tror nog det kan vara en av de bästa paletterna man kan få för det priset. Flawless heter den och har både matta och skimriga nyanser. Paletten och highlightern har jag beställt från CrayCray.se och Real Techniques-penslarna plus ögonbrynsgelen köpte jag på H&M. Har haft Expert Face-borsten ganska länge nu men den blev typ inte ren längre även om jag tvättade den så jag köpte en ny. Är dock sugen på att testa Beauty Blender men ska nog ta det lugnt med att köpa smink på ett tag nu, hehe....

Kan visa hur produkterna ser ut på i nåt skede! Men nu ska jag dra iväg på pubrunda, hadeeee.

Inga kommentarer: