måndag 21 mars 2016

circle of life

I fredags var jag på pubrunda som våra reccar hade ordnat för oss. Många pubrundor nu under en kort tid så jag börjar äntligen kunna lite om nationernas olika pubar. Temat var "Circle of Life", lite svårt att bestämma vad man skulle klä ut sig till men eftersom jag äger en hel del svarta kläder fick det bli nån slags dödsängel haha. Det var dock väldigt dyrt att köpa vingar så jag körde utan, haha... #lifeofastudent.

De hade alltså ordnat olika stationer åt oss med lekar och liknande. Det blev en jätterolig kväll! De andra drog på släpp senare men jag drog hem efter pubrundan för att sova, planerade att ta mig upp tidigt på lördag och plugga hela dagen. Har fått undan en del plugg under helgen faktiskt, men det känns fortfarande lite som att man drunknar i allt just nu. På torsdag åker jag hem till Finland över påsken vilket skall bli skönt men samtidigt lite stressigt då jag har så mycket plugg på gång. Ska försöka ta mig upp tidigt på morgnarna och sitta och läsa en stund så att jag kan göra saker under resten av dagarna... hade gärnat velat sova ut och bara ta det lugnt, men man får väl göra det bästa av situationen.

Här får ni lite bilder från fredagens pubrunda:


Utstyrseln


1. Vissa körde lite mer bokstavligt på temat, som Kostantin som klädde ut sig till "Circle of Life" helt enkelt. HAHA. 2. Vi körde bl.a. leken då man skulle gissa påståenden om reccarna... sånt är alltid så jäkla svårt. Men kul att få veta lite mer om folk!


Skrattar lite åt den här bilden... så suddig och oklar haha. Ska då föreställa gruppen, kanske inte var den bästa idén att ha en Moa med ganska många öl i systemet att ta bilden haha. Hade i alla fall jätteroligt, tack för det!

Nu ska jag sätta igång och plugga igen! Måste vara ärlig och säga att jag väntar så jäkla mycket på att ToD-kursen skall vara över... sen åker vi till Budapest, wihoo!

Inga kommentarer: