söndag 6 mars 2016

a day in sthlm

Jag och Viola tog tåget till Stockholm igår och spenderade en supertrevlig dag där. Vi inledde med att äta salladsbuffé, sen åkte vi på Beyond Retro garage sale (Beyond Retro är en second hand/vintage-kedja) och fyndade lite, sen fikade vi (två gånger...), strosade runt lite på Söder och i Gamla stan och sen tog vi tåget tillbaka till Uppsala. Vi hade tänkt gå ut senare på kvällen men det slutade med att vi inte orkade utan satt och drack lite vin i min lägenhet.

Hade med mig systemkameran för en gångs skull så jag har en del bilder att visa er. Har massor av random bilder på mig själv när jag äter och går från när Viola var in charge of kameran, haha. Förövrigt är det väl mest bilder av när vi äter men whatever. Mat <3 Can't wait tills att det blir lite varmare och finare, då har jag planerat att strosa runt i Kungsträdgården bland körsbärsträden samt cykla i skärgården. Än så länge ser det ut som att man får nöja sig med slask.

Kan visa mina fynd från Beyond Retro lite senare. 














Tack för denna dag babe, bör göras om. Glad över att det finns så fina människor som Viola.

Inga kommentarer: