söndag 21 februari 2016

Vinter Uppsalat

Min kamera används fasansfullt lite för tillfället. Drömmer om att ta mig ut i Uppsala och fota fina vinterbilder, istället sitter jag inne, försöker dugga-plugga och dricker massvis med kaffe. Jag är dock definitionen av ineffektivitet och allt annat lockar mer än det humana genomet. I fredags var jag ute och åt på pub med Caroline men sen dess har jag suttit i lägenheten. Hon var här precis för att skriva klart labbrapport men jag har fortfarande inte tagit mig ut denna helg. Tragiskt. Nåja, ikväll ska jag på körövning och fotbollsträning så någon aktivitet blir det denna helg i alla fall.

Nu: mera kaffe.




Fina vinter-Uppsala via mobilen. När det är soligt är det verkligen magiskt vackert. I torsdags var det dock dimmigt och mulet.

ps. Jag har beställt biljetter hem över påsken så om en dryg månad är jag hemma i Terjärv! Alltså helt sinnessjukt hur snabbt tiden går. Snart är det vår liksom.


Inga kommentarer: