lördag 27 februari 2016

lil' update

Go'kväll! Idag har solen skinit hela dagen och jag fick sådana vårkänslor... älskar våren. Även om jag har blivit tvungen att sitta inne i princip hela dagen blir man ändå på så mycket bättre humör när solen skiner. Cyklade iväg och storhandlade med Laura imorse, vi var i en affär jag inte varit i förut och den hade världens grönsaks/frukt-sortiment! Köpte med mig lite konstiga frukter. När jag väl kom hem satte jag igång och gjorde en indisk lins/kikärts-gryta - trés bien. 

Drog sen iväg och tränade och plötsligt var klockan typ fyra när jag hade duschat klart. Cyklade till universitetet och sitter nu här och pluggar, har en känsla av att jag kommer sitta här en bra stund till... Har extremt mycket kvar att läsa, hur kan det komma sig att man aldrig hinner? Ögonlocken är så jäkla tunga idag av någon anledning, but you gotta do what you gotta do. På tisdag ska jag festa!


Inga kommentarer: