tisdag 16 februari 2016

Familytime

Har alltså haft besök av familjen i helgen! Supermysigt och trevligt. Vi spenderade torsdag kväll och fredag här i Uppsala, och på lördagmorgon åkte vi till Stockholm. Jag tog pendeln till Mall of Scandinavia och familjen åkte med min Uppsala-moster. Hittade faktiskt en fin tröja från River Island, och lite nya sminkpenslar. På kvällen åt vi alla middag hos min Stockholm-moster. Familjen åkte hem redan på söndag så det blev inte något långt besök, men ack så uppskattat ändå. Tanken är att jag ska åka hem till påsk bara jag fixar flygbiljetter...

Jag stannade hos min moster tills måndag då jag åkte direkt till föreläsningen. Det har blivit mycket Stockholm på senaste tiden, men det är bara trevligt. Känns så skönt att jag har ställen här nära dit jag är välkommen när som helst om jag skulle känna för att åka dit en weekend. Nu när jag bor ensam märker jag hur mycket jag uppskattar att kunna åka till någon när och kär och umgås när jag känner för det

Nu ska jag sova, imorgon är en lång dag. Gonatt!


hehe blev två selfies men jag var inte så aktiv med fotandet

Min fina familj (största delen av den iaf).


Inga kommentarer: