torsdag 4 februari 2016

en asvanlig, astrevlig dag

Trevlig dag idag! Fick sova jättelänge, solen har varit framme hela dagen, vi hade en intressant dag i skolan med föreläsning om komplett lungstatus och sen praktisk övning på varandra - älskar praktisk övning. Jag är jätteglad idag av någon anledning, hehe. Ikväll får vi se våra reccars egengjorda filmer, blir kul.

Igår var vi hemma hos Lauri på hemma-mys, sista "hemma hos" på denna mottagning och det var jättemysigt. När jag kom hem tog jag äntligen itu med min gamla iPhone som låst sig och lyckades få ut alla mina bilder från februari fram till september förra året, som jag trodde jag hade mist. Bilder och videor från sommaren i USA, vår travelmonth på västkusten (bl.a. filmerna från Las Vegas som jag varit jätteledsen över). Sånt blir man bra glad av!

Imorgon har jag ingen skola alls och på kvällen är det fin-fest i form av PPK - jag är astaggad! Ja, jag har börjat lägga as- framför allt jag säger, försvenskningen eskalerar. Askonstigt.



Inga kommentarer: