söndag 7 februari 2016

B/W

Hej alla fina! Nu är mottagningen slut. Lite sorgligt kan man tycka. PPK:n var rolig, eller sittningen i alla fall, släppet var väl kanske inte det häftigaste. Igår sov jag längelängelänge, sen låg jag i sängen och kollade Grey's i några timmar innan jag cyklade iväg till Caroline för att kolla film. Idag har jag brunchat med ett härligt gäng, nu sitter jag och försöker få ihop material till fallavslutet vi har imorgon. Senare skall jag cykla iväg igen för lite söndagsmys.

Mottagningen är som sagt slut, men inte skall man sura för det. Den kommande veckan blir jätterolig också. Skall försöka komma igång med träningen igen nu när jag äntligen blivit kvitt min hosta. På tisdag ska jag iväg till Stockholm för att gå på Steven Wilson-konsert!! Så jäkla taggad. Porcupine Tree är ett av mina absoluta favoritband, så även om de knappast kommer spela gig tillsammans längre får jag i alla fall se honom. Han är alltså f.d. sångare och gitarrist i PT som nu kör solo-gig istället. På torsdag kommer mina föräldrar + lillebror hit till Uppsala och det blir ju förstås jättemysigt. Förmodligen åker vi iväg till Stockholm över helgen.

Så en hel del att se framemot har man ändå! Plus att det är så jäkla varmt ute att fåglarna sjunger och tror att det blivit vår. Hade vårjackan på mig idag och det är den sjunde februari. Lite skrämmande kanske men sol är ju aldrig fel.




1 kommentar:

Tove Lindgren sa...

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på tove.lindgren@pvmmedia.com så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove