lördag 5 december 2015

first week of december

Lite bilder från den gångna veckan lördagen till ära. Förra lördagen var jag som tidigare nämnt på sittning med TACO-tema. Det var jättekul, gick ganska vilt till hehe. På söndag var jag den lataste av de lataste. Skolveckan har flytit på, har fått sova till 9 nästan varje dag. I onsdags hade vi venpunktion för första gången, först fick vi träna på dockor och sen på varandra. Det var spännande och kul men jag var så jäkla nervös haha. Så blev jag lite yr och snurrig efter min egen venpunktion också, så det förstörde lite grann. Så jobbigt att vara ovan med allt, är så jäkla nervös inför alla praktiska moment...

Ikväll ska jag på julgasque! Ska bli kul. På tal om det måste jag sätta igång och städa här i bombnedslaget för Caroline och Viola kommer hit snart...

See ya, ha en bra helg!

En bild från förra helgens sittning. Sparar bilderna av mig själv i mobilen, hehe... 
istället får ni en bild av min kompis Lauri aka Juan Carlos.

Så fint i stan med alla ljus. De har hängt upp ljusslingor i alla träd längs med ån (syns ej på denna bild), det är så jäkla fint. Ska ta mig ut med kameran nån kväll och fota.

 Venpunktion in action.


Inga kommentarer: