onsdag 25 november 2015

WKND

Hey! Long time no see, igen. Världens sämsta bloggerska men jag har inte motivation till någonting. Måste börja sova snart så jag skippar skitsnacket och slänger in bilder från förra helgen. Den var riktigt bra! 

På fredag hade vi tenta och efter det blev det bastu, bakande, en massa ätande, glögg- och vindrickande och sen Trivial Pursuit sent in på natten. Förbannat trevligt och mysigt.






På lördag stack vi iväg till nybyggda Mall of Scandinavia i Sthlm. Sviiinbraaa!!






Så jäkla fräscht och fint och modernt. Utbudet är jättebra också, även om jag inte handlade mer än lite sminkprodukter. Och mat förstås. Och fika. Kul att man har råd med en massa mat, kaffe och fika men ingenting annat. Hehe, priorities.




Tack för en sviiinbra dag tjejer. Detta gör vi om riktigt snart!

På söndag satt jag nog mest hemma, njöt av att inte behöva plugga och kollade Grey's Anatomy en stor del av dagen. Skönt. Men nu ska jag börja sova så jag orkar upp och iväg på föreläsningar imorgon. Gonatt!

2 kommentarer:

Laura sa...

En av de bästa veckosluten ever! Detta gör vi absolut om 😉❤️

Jennie sa...

Absolut!! <3