tisdag 10 november 2015

we will always have black

En outfit! Det var inte igår. Skäms lite över den hemska kvalitén på dessa bilder och över min smutsiga spegel (tvätta NU) men ni ser ju i alla fall, hehe. Färgerna gick inte att rädda (alltså förbannade skandinavien när det blir mörkt typ klockan tre på dagen) så det fick bli svartvitt. Synd då jag var så färgglatt klädd. Lol. Det där med färger kunde man kanske tänka sig att integrera i sin garderob. Har faktiskt shoppat en hel del på den senaste tiden! Shoppade ingenting under de två första månaderna här så nu tyckte jag att jag kunde unna mig lite nytt till min höstgarderob som faktiskt inte alls hade särskilt stort utbud. Med andra ord ägde jag ungefär en tjocktröja.

I alla fall, gick loss på Lager 157 häromdagen och köpte sex nya tröjor och ett par jeans. Har typ haft samma jeans på mig i skolan i ca två månader så det var dags för en liten utökning. Lager 157 är grymt bra för billiga och snygga baskläder! Har dessutom köpt mig ett par nya skor som jag äääälskar (syns lite på bilden), höga men bekväma platåklackar. Dessa skor är så jag.






Ponchon/halsduken kommer från Indiska, polotröja och jeans från Lager157, 
skor från Bianco och läppstift MAC (kan visa det i ett annat inlägg med färger hehe, storfavorit hos mig just nu)

Inga kommentarer: