torsdag 19 november 2015

mitt liv är ett virrvarr av latinska termer

Plugg, plugg, plugg. Vill bara skriva den där jäkla tentan redan och ha den över. Nåja, väntan äro ej lång, klockan 14 imorgon börjar den. Vilket innebär att jag har tid att panikplugga lite imorgon ännu... Jag är tidsoptimistdrottningen alltså. Eller kanske drottningen av oeffektivitet. Vilken kärna i hjärnan styr tidsuppfattning, vilka droger ska jag ta för att reglera den neurotransmittorn? Varför får jag inte lära mig sånt?

På kvällen blir det fest. Yess. Och en helg heeelt utan plugg, för det finns inte ens nåt att plugga på då vi börjar ny kurs på måndag. Wiihey.

Bilder från en tid då jag tydligen var tillräckligt fixad för att t.o.m. orka ta selfies. Klädd i min glädjefärg som vanligt. Svart är livet (som i att svart är bäst, inte att livet är dystopiskt). Usch, det märks att jag varit ensam för mycket idag. Nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mig. Au revoir världen.





Inga kommentarer: