lördag 28 november 2015

GOOD MORNING

Godmorgon! Eller ok, god dag. Vaknade imorse klockan sju och hoppade upp i sängen... vet ni den där känslan då man sen inser att det är lördag och att man får sova vidare. Obeskrivligt, underbart, fantastiskt. Hur som haver, somnade om och drömde världens mardrömmar om att alla mina nära och kära dog. Det var inte så värst fantastiskt faktiskt.

Nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe. Ska kila iväg till gymmet snart och dra ett pass, sen ska jag städa lite här (ser ut som ett bombnedslag en dag efter att jag städat, suck) och laga lite mat. Ikväll är det sittning på någon gård en bit utanför Uppsala. Temat är taco/mexico/sydamerika/yadayada. Konstigt tema tänker ni, men detta är alltså en sittning vi ordnar för våra faddrar som ett tack (eller ja, en av sittningarna) så därav kommer temanamnet TACO-faddersittning :) Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig... har inte en massa sombreros hängande här hemma direkt, och det lockar inte alls att köpa något sånt bara för en sittning. Kanske det funkar med en vanlig hatt, och min poncho-halsduk. Who cares egentligen.

Lite mysiga bilder från någon jullovsmorgon där hemma för nåt år sen. Åh, vad jag längtar till att mysa ner mig i den lurviga pälsen igen <3




Inga kommentarer: