måndag 9 november 2015

ENGELSKA PARKEN











Vi stack iväg och fotade i Engelska Parken här i Uppsala som ligger väldigt nära mig. 
Det är så fint där!

Mina älskade kompisar kom och for iväg. Fantastisk, hysteriskt roligt hade vi. Vi inledde med två dagar i Stockholm hos min moster och på söndag kväll åkte vi till Uppsala. På dagarna gick jag i skolan och de gjorde hyss i min lägenhet (typ) och däremellan lunchade vi lite, fikade och på kvällen hittade vi på nåt. Tiden gick såååå extreeemt snabbt. På onsdagkväll åkte Karin iväg och Linn fick jag vinka av på fredag.

Så jävla härligt att ha er här och få släppa loss sin galna humor utan att någon tror att man är sjuk i huvudet. Jag kom flera gånger under veckans gång fram till att det inte är konstigt att ingen av oss har pojkvän, hehe... Vi har ju varann i alla fall! Och som tur har vi en resa till inplanerad riktigt, riktigt snart..... :)

Inga kommentarer: