lördag 28 november 2015

black friday

Det har blivit helsvart många dagar på rad nu... Lite tråkigt kanske, men det är ju så jäkla lätt. Och så får man leta ganska länge om man ska hitta något färgglatt plagg i min garderob. Måste bli bättre på att ha färg!! 

Rocken jag har på mig på de senare bilderna fick jag äntligen hem idag, sådär över en månad försenad. Köpte den second hand på internet och den fastnade i posten. Sen hann jag byta adress också vilket krånglade till det ytterligare. Hur som haver, den är helt perfekt! Väldigt lik den jag hade tidigare, som mystiskt försvann på en sittning i höstas... påstå nog t.o.m. att denna är ännu snyggare. Mycket bättre material också än min billiga H&M-variant. Denna är nog lite längre också, jag älskar den. Sån där perfekt, tidlös kappa som man aldrig tröttnar på.

Orkar inte ens be om ursäkt för kvalitén på bilderna eller min smutsiga spegel. Here you go.





Inga kommentarer: