söndag 11 oktober 2015

AUTUMN

Tog lite bilder (med mobilen) påväg hem från skolan häromdagen. Så jäkla fint här nu på hösten, även om det hunnit bli ganska kallt. Hoppas verkligen att det fortfarande är någorlunda fint här när Linn och Karin kommer på besök (ser såhääääär mycket framemot det!!!!) vilket sker i slutet av månaden. Ah taggen är oliiiidlig, saknar mina favoriter.

På tal om slutet av månaden - jag har fixat en lägenhet! En etta där jag har typ 3 min till gymmet och 6 min till skolan. Ganska så mycket bättre än motsvarande 20 och 15 minuter just nu. Har aldrig bott helt själv förut så ska bli intressant, får se om jag blir tokig av att vara för mig själv för mycket. Trodde aldrig jag skulle säga detta men i nuläget bor jag gärna med någon annan, kanske till och med hellre än ensam. Men det kan jag ju inte säga så mycket om egentligen eftersom jag som sagt aldrig bott helt själv förr haha... Intressant ska det bli i varje fall! Här i Uppsala får man ta vad man får liksom, så jag hade nog bra med tur som haffade denna lilla lya.





Inga kommentarer: