tisdag 25 augusti 2015

SLEEPLESS

Hej! Ligger vaken och kan inte sova... känns inte som att kroppen riktigt anpassat sig helt ändå, min aptit är helt åt skogen och sovrytmen har inte normaliserats än. Jetlagen har dock varit betydligt mildare än jag trodde den skulle vara, eftersom det ändå var 10 timmars tidskillnad. sen jag kom hem har mest gått åt till att umgås med familj och vänner. Har träffat hela stora familjen och alla mina närmaste vänner plus gamla gymnasiekompisar redan. Tänk att det bara är fem dagar sen jag kom hem?? Sjukt.
 
 Idag åkte jag in till stora stora staden för att försöka hitta en dator, det blev inget köp än men troligtvis inom de närmaste dagarna. Så lite till får ni vänta tills jag börjar spamma bloggen med west coast-bilder ;) Imorgon åker jag till Vasa och stannar där till onsdag, ska bli trevligt. Beställde nämligen flygbiljetter redan, i helg bär det av igen, så jag försöker utnyttja tiden här hemma i Finland så bra som möjligt. Nästa vecka börjar skolan, har faktiskt knappt hunnit tänka på det än. Jag är dock förväntansfull och excited, det känns riktigt bra och jag är så nöjd med mitt val!


Kapade av 20cm av mitt överlånga hår häromdagen. Det ser dock fortfarande ganska långt ut... Det blir en och annan förändring ännu inom de närmaste dagarna, ni får bilder när det är klart.

Inga kommentarer: