fredag 7 augusti 2015

daytrip to Santa Cruz

Idag gjorde vi en dagsutflykt till Santa Cruz, via San Jose. Det var inte supervarmt, utan mest molnigt, men senare sprack det upp till solsken. Överlag är det så jäkla skönt med klimatet här i norra kalifornien, jämfört med hettan i New York. Vi låg på stranden och vilade mest hela dagen. Gud vad skönt med semester alltså.

Ni ska såklart få maassor med bilder senare, men tyvärr kan jag inte starta min dator (skärmen är svart) så jag kan inte posta kamerabilder alls. Har fotat massor i San Francisco också och det bara kokar i mig att den där fucking datorn, pardon mitt språk, ska ge upp hela tiden. Svär att jag kastar ut den genom fönstret snart. 

Här får ni iallafall en liten preview, två mobilbilder av mig och Karin från Santa Cruz idag.



Inga kommentarer: