lördag 11 juli 2015

summerdays come and go away


Denna vecka har vi hunnit vara både till stranden och till poolen. I måndags körde jag, Thea och Jake till stranden (här upstate finns det ju inte så gott om stränder men denna sjöstrand är riktigt okej). Veckan har rullat på snabbt och smidigt och igår blev vi tvungna att släppa iväg Thea till Sverige. Tänk att hon inte varit hemma på typ över 21 månader? Det är ju lite galet. Anyway, då var vi alla ledsna men vardagen rullar på. Det blev dock väldigt mycket tystare i huset när vi inte babblar stup i kvarten... Det var jättekul att ha dig här, tack för att du kom! Hoppas vi träffas igen och hoppas allt går bra framöver. You are awesome, my friend! <3

Idag åkte jag och Jake med grannbarnen och deras nanny Christina till "the neighborhood pool" som jag äntligen skaffat pass till. Den är jättestor faktiskt! Riktigt härligt. Ska försöka åka hit så ofta jag bara kan under de kommande veckorna.















Får jag ta med mig detta sommarklimat hem?




Inga kommentarer: