tisdag 9 juni 2015

sneak peek

Hejsan! En liten update igen så ni vet att jag lever. Denna helg har jag som tidigare nämnt besökt Watkins Glen State Park och Niagara Falls. Båda två är några av de vackraste platserna jag besökt i mitt liv! Nu är jag tillbaka i tråkiga vardagen igen, haha... Jag har massor och massor av bilder att visa er!

Ikväll är jag för trött och oinspirerad för att ta itu med någonting, men det skall tydligen regna imorgon så någon utevistelse blir det inte under min lediga tid = jag kan lika gärna blogga. Så ska ni också få det "djupare inlägget" jag lovade att jag skulle skriva... det har nämligen inte varit någon dans på rosor den senaste tiden. Nu mår jag helt okej dock!


En sneak peek på en av alla tiotals bilder jag ska posta... är det inte förbannat vackert?

Inga kommentarer: