måndag 15 juni 2015

NÀGYLA, PART I

Som jag tidigare nämnde fick jag häromdagen äran att ha min extremt vackra, brasilianska babe Nagy framför kameran för en photoshoot. Det var så kul att stå bakom kameran igen, även om jag blivit lite ringrostig i mitt dirigerande. Men med hennes looks var det inte svårt att fota snygga bilder. Alltså ursäkta mitt språk, men h*lvete vad snygg hon är alltså! Får ont i ögonen.
 
Här kommer del ett av bilderna vi tog (får nästan lite Jungle Jane-vibbar av dessa, haha):
 
As I mentioned before I had the honor of having my insanely gorgeous, brazilian babe Nagy in front of the camera for a photoshoot the other day. It was so much fun being behind the camera again, even if I felt a little bit "out of shape" haha. But with her looks it wasn't hard to snap some stunning pictures. Excuse my language, but how f*cking gorgeous isn't she? My eyes hurt.
 
Here is the first part of the pictures we took (these almost give me Jungle Jane-vibes for some reason, lol):
 






 







 
Makeup, foto, edit: Jennie
Modell: Nagyla Cardoso
 
Vad tycks? Gud ge mig lite brasilianska gener alltså... 
What do you think? Jeez, give me some brazilian genes...

Inga kommentarer: