torsdag 4 juni 2015

en ärlig update

Hej! Jag hade faktiskt tänkt blogga mycket denna vecka men hoppsan, imorgon är det torsdag och jag har inte fått till stånd ett endaste inlägg. Ärligt talat har jag varit psykiskt och fysiskt utmattad hela veckan, totalt ur balans. Jag känner att det snart är dags för ett riktigt ärligt inlägg, känns som att min blogg har blivit lite ytlig och att jag bara skriver om mina helger och hur jävla roligt jag har. Jag vill inte att folk ska få fel uppfattning och tro att livet här bara handlar om resor, att festa, flänga runt och ha kul hela tiden för så är inte fallet. Visst flänger jag på en hel del, men vardagen är ju sist och slutligen den största delen av detta. Denna vecka har jag verkligen kämpat för att inte helt tappa balansen... men mer om det i ett nytt inlägg, för nu skriker min kropp efter sömn. Stay tuned.

Bild från en härlig dag och en Jennie som inte är totalt i obalans

Inga kommentarer: