fredag 26 juni 2015

brunchin'

Känns verkligen som att bloggen hänger med då jag bloggar om föregående lördag när det är fredag om några timmar, haha. Nåja, bättre sent än aldrig antar jag. Såååå, i lördags regnade det som sagt (klaga ska man nog inte göra, vi har inte haft många dagar med dåligt väder de senaste månaderna). Vi startade dagen med nagelsalong (gjorde äntligen en pedikyr, senast var i januari... ok klarade väl mig i 19 år innan dess men ändå). Sen åt vi brunch på ett mysigt litet ställe på samma gata. Maten var to die for! Tror seriöst att det jag beställde var det godaste jag nånsin ätit till brunch, slår IHOP (international house of pancakes) med hästlängder. Jag åt crunchy french toast bites med bär och grädde. Alltså det vattnas i munnen när jag tänker på det... haha. Jag har dessutom tagit mig tillbaka på spåret med att ha en "fuskdag" i veckan, så jag kunde verkligen njuta av maten också.

Sen gick vi runt i butiker och bara strosade runt. Kvällen spenderades framför tv:n och ett flertal filmer. Mysig dag.




Inga kommentarer: