torsdag 7 maj 2015

namaste

Hej! Vilken fin och positiv vecka jag har haft. Trots förkylningen som inte ger med sig och gör så att jag inte kan träna alls. Har därför tagit det lugnt denna vecka. Vädret har varit strålande nästan varje dag, temperaturer upp till 29 grader. Det är så jäkla fint här nu på sommaren (eller våren, men för mig känns det som sommar). Allting är grönt, blommorna blommar. Åh tack gud för att vintern är över.

Imorse var jag på yogaclass vid sjön som min kompis hostmamma hade ordnat. Alltså snacka om perfekt morgon... såg ut över vattnet och bara njöt. Denna dag blir ännu mer perfekt med tanke på att jag sticker upp till Montreál imorgon med en hel del vänner, vi ska ha så kul.














Själv tog jag inga bilder men tur att andra är aktivare med fotandet, hehe...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Jocke heter jag och jobbar som affiliate manager här på budofitness.se.

Orsaken till att jag skriver till dig är för att vi letar efter nya samarbetspartners. Jag har precis kollat in din blogg, och jag gillar den!


Svara gärna om du är intresserad så kan jag informera dig vidare. Du kan även läsa lite mer här: http://budofitness.se/affiliate

Det är enkelt att komma igång.

joakim.karlsson@budofitness.se

Ha en fin dag!

Med vänlig hälsning
Jocke

Mami sa...

Oj så fint i er. Ha i så bra i Montreal <3